Sunday, February 12, 2012

Can someone please translate a passage from English to German?

I would like only someone who knows the language and grammar well to translate it so that I get it right. Thank you so much for your help.



"Twist my words whatever way you wish, if you cannot understand what I meant when I say it had everything to do with the conversation, and not that the conversation was entirely about the use of a repetitive idea, then that is on you.



Unless you can come up with something new to say, then I have grown bored with you鈥?quot;



Danke.Can someone please translate a passage from English to German?
Verdrehe meine W枚rter wie auch immer du m枚chtest, wenn du nicht verstehst, was ich gemeint habe - wenn ich sage, das hatte mit der Konversation zu tun und nicht, dass das ganze Gespr盲ch von einer sich wiederholenden Idee handelt - es liegt ganz bei dir.



Wenn du nicht mit was neuem ankommst, werde ich mich mit dir langweilen...Can someone please translate a passage from English to German?
Verdrehe meine W枚rter wie immer du willst wenn du nicht verstehst was ich meinte als ich sagte, dass es alles mit dem Gespr盲ch zu tun hatte und nicht, dass das Gespr盲ch nicht g盲nzlich 眉ber die Verwendung einer wiederholten Idee war, dann liegt es an dir.

Ausser wenn du etwas Neues zu sagen hast, dann wird mir langweilig mit dir

No comments:

Post a Comment